سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سوگند عشق

خودت میدونی،میدونم دلیل رفتنت چی بود

اما میتونستی نری چرا میگی قسمت نبود؟

 

اگه قسمت نبود چرا تو موندی؟             خدا چرا مارو به هم رسوندی؟

اگه میدونستی میذاری میری               چرا روزا رو تا اینـجا کشوندی؟

 

چی بودم چی شدم به خاطر تو

                    ولی پشت دلم رو خالی کردی

                                      حالا اسمت میاد گریم میگیره

                                                     نمیدونی که با قلبم چی کردی

اگر در حق تو خوبی نکردم

                     بدون که خالی بود دستای سردم

                                    ولی من در عوض هر چی که بودم

                                                          با احساسات تو بازی نکردم

 

اگرچه میدونم دوسم نــداری                     به هر در میزنم تنهام نذاری

اگر پای کــسی هم در میونه                       بذار اسمت اقلا روم بمونه

دم آخر بذار دست روی دستام                 بذار بهت بگـم دردم چی بوده

فقط لطفی کنو حرفامو بشنو                شاید دیگه نگی قسمت نبوده

اگر تصمیم رفتن رو گرفتی                      ببخش اکه پشیمونت نکردم

آره من واسه تو کم بودم اما                    با احساسات تو بازی نکردم


نوشته شده در شنبه 90/12/6ساعت 7:43 عصر توسط سونیا نظرات ( ) |

Design By : Pars Skin